Časté dotazy

Obecně o službě

Co je služba Dej To Karlovi?

Dej to Karlovi je služba, která za vás bez starostí prodá vaše nepotřebné věci. Pro vaše věci si přijedu, zkontroluju je, nafotím, popíšu, nacením a vystavím na prodejní portály - Bazoš, Sbazar, Annonce, Aukro a OdKarla.

Co vše Karel prodává?

Prodávám téměř vše, o čem si myslím, že najde svého majitele. Nejlépe se prodává bazarové elektro. Další hojně zastoupenou kategorií jsou bazar knih, bazar hudby a zábava. To znamená, že kromě knížek prodávám také LP desky, DVD a BluRay filmy, nebo třeba hry na PC a PlayStation. Dětský bazar využijí především maminky. Perfektní na prodej jsou zánovní dětské věci, ze kterých děti velice rychle vyrostou. Dobře se prodávají i kočárky a dětské vybavení. Pěkné a originální kousky lze najít také v kategorii bazarové oblečení a móda. Pro motoristy pak nabízím všechno možné z kategorie auto-moto. Pokud si vybavujete dům, nebo třeba chatu a chalupu, pak mám zajímavou nabídku v kategorii dům a zahrada, ale také v kategorii hobby. Na stylové vybavení chalupy pak nabízím produkty v kategorii sběratelství. Tuto kategorii samozřejmě využijí nejen chalupáři :). V kategorii bazarové bílé zboží se soustředím spíše na malé kousky, jako např. grily, toustovače a další menší přístroje. Velkou bílou techniku bohužel nezvládnu. Pro ty, kteří o sebe dbají a vyznávají aktivní životní styl pak mám nabídku z kategorie drogerie, péče o tělo a sport.

Co Karel neprodává?

Snažím se prodat vše, co mi pošlete. Některé položky ale prodávat nemůžu. Patří mezi ně silně poškozené a znečištěné věci, nošená obuv a oblečení, křehké věci, u kterých hrozí poškození přepravou, software a hry s aktivovanými licencemi a věci těžší než 20 kg nebo příliš rozměrné věci.

Objednání odvozu vašich věcí

Jak si pro moje věci Karel přijede?

Pokud jste z Prahy a okolí, přijedu si pro vaše věci sám a to přesně v den a čas, na kterém se domluvíme. Pokud nejste z Prahy a okolí, pošlu za vámi smluvní přepravní společnost, která vaše věci vyzvedne v domluvený den. Na Vaši žádost Vám také mohu zaslat zpětné štítky České pošty s už předtištěnou adresou mého skladu. Ty jednoduše nalepíte na balík s Vašimi věcmi k prodeji a následně odnesete na poštu, která mi je doručí.

Kolik za odvoz zaplatím?

Za odvoz vašich věcí zaplatíte podle vybrané metody podle platného ceníku. Před samotným odvozem Vám pošlu fakturu. Svoz věcí se uskuteční až po připsání platby na daný účet.

Jak dlouho budu čekat na odvoz?

Po přijetí platby za odvoz věcí mohu domluvit kurýra nejdříve na následující pracovní den.

Musím věci nějak balit?

Pokud pro vaše věci pojede naše smluvní přepravní společnost, je potřeba věci zabalit do krabic a to takovým způsobem, aby nedošlo k jejich poškození a krabici přelepit, aby její obsah nebyl volně přístupný. Maximální rozměry balíku by neměly překročit 200 cm (délka) x 80 cm (šířka) x 60 cm (výška) a hmotnost do 40 kg. Zejména dejte pozor na to, aby křehké věci byly pevně zafixované v krabici a odolaly tak i případným nárazům. Jako pomůcku při balení využijte tento návod na správné zabalení zásilky.

Je nějak omezený počet a velikost mých věcí?

Přijímáme maximálně 3 balíky. To odpovídá zhruba 50 kusům zboží. Pokud máte oblečení, jsem schopen zpracovat pouze jednu krabici. To samé platí pro knížky, pošlete pouze jednu krabici.
Bohužel od vás nepřevezmu položky větší, než 200 cm a těžší než 20 kg (tzn. každý jednotlivý kus zboží může mít maximálně 20 kg a celková váha balíku může být až 40 kg).

Co se děje po odvozu mých věcí?

Poté, co se vaše věci dostanou ke mě do skladu, zadám je do systému a začnu pracovat na tom, aby se co nejdříve prodávaly. Nejdříve vše nafotím, zkontroluji a otestuji, popíšu a nacením. Poté vám vše pošlu ke schválení a po vašem schválení vystavím na těchto prodejních portálech - Od Karla.cz, Bazoš, Sbazar, Annonce, Aukro.

Prodej vašich věcí

Za jak dlouho se moje věci začnou prodávat?

Až zpracuji zhruba třetinu Vašich věcí, pošlu Vám email s navrženými cenami, které buď schválíte či upravíte. Po schválení cen mohu začít Vaše věci prodávat. Až budou všechny Vaše věci zpracovány, přijde Vám další email.

Kde bude Karel moje věci prodávat?

Vaše položky bude prodávat bazar OdKarla a další prodejní portály:

Jak dlouho se budou moje věci prodávat?

Prodejní doba věcí závisí na nastavení jejich cen. Při schválení prodejní ceny stanovujete tzv. „Startovací cenu a minimální cenu“. Za „Startovací cenu“ se zboží začne prodávat. Pokud se neprodá, tak se zboží zlevňuje postupně až na úroveň minimální ceny.

Co se děje po prodeji vašich věcí

Kdy dostanu peníze za moje věci?

Fakturace za prodané věci probíhá vždy na konci měsíce za všechny prodeje v daném měsíci. Následně běží ochranná lhůta 21 dní. Proč musíte čekat na vyplacení 21 dní? Je to proto, že kupujícím garantuji možnost vrátit zboží do 14 dnů. Po zadání požadavku o výplatu peněz bude příslušná částka připsána na Váš účet do 5 dní. Přesné termíny vyplacení najdete ve vaší klientské sekci.

Co když se některé věci neprodají?

Pokud se náhodou některá z vašich věcí neprodá, anebo už při zpracování zjistím, že je položka neprodejná, záleží na vás, co si zvolíte za metodu.Věci vám buď můžu vrátit, nebo je zlikviduji, nebo je necháte v prodeji do té doby, než se dostanou do 1 kč aukcí na Aukru, kde za symbolickou cenu ještě někomu udělají radost.

Ostatní dotazy

Mohu si nechat neprodané věci vrátit?

Ano, samozřejmě můžete. Počítejte ale prosím s tím, že jelikož mi zpracováním Vašich věcí již vznikl náklad, je vrácení zpoplatněné. Za vrácení položek zaplatíte dle ceníku. V případě, že od Vás obdržím žádost na vrácení zboží, pošlu Vám nejprve vyčíslení ceny vrácení podle platného ceníku a následně, pokud mi potvrdíte, že věci skutečně chcete vrátit, tak na Vás vystavím fakturu. A teprve po jejím uhrazení zboží k vrácení vychystám a zašlu poštou.

Jak si mohu nechat neprodané věci vrátit?

V sekci Rozhodněte v levé části tabulky je potřeba zakliknout všechny položky, které si přejete vrátit (je možné zakliknout všechny nebo jen vybrané). Následně v horní části tabulky klikněte na tlačítko Vrátit vybrané. Objeví se Vám vyúčtování za vrácení zboží dle platného ceníku. Zvolte způsob dopravy Českou poštou a zkontrolujte adresu. Klikněte na tlačítko Odeslat. Na e-mail Vám pošlu potvrzení, že jsem požadavek přijal. Tam také naleznete informace o platbě a účtu, kam platbu za vrácení zboží zaslat. Ve chvíli, kdy platbu obdržím, začnu zboží na vrácení vychystávat. V případě, že si zboží necháte posílat, zašlu Vám při odeslání ze skladu odkaz na sledování zásilky. Platbu je možné poslat do 7 kalendářních dní. Pokud po uplynutí této doby platbu neobdržím, vrátím zboží opět do prodeje a budu účtovat skladovné.

Příklad skladovného

Pošlete mi deset (10) věcí k prodeji malé velikosti. Těchto 10 věcí (položek), začnu prodávat 1.5. Během května se prodá 7 položek. Skladovné všech položek máte prvních 30 dní (celý květen) zdarma.

Zbývající 3 položky prodám během června. Skladovné těchto 3 položek tedy bude účtováno na konci června v samostatné faktuře:

  • 1. položka se prodá 5.6. Zboží jsem skladoval 5 dní, tzn. budu účtovat 5 * 0,07 = 0,35 Kč
  • 2. položka se prodá 16.6. Zboží jsem skladoval 16 dní, tzn. budu účtovat 16 * 0,07 = 1,12 Kč
  • 3. položka se prodá 18.6. Zboží jsem skladoval 18 dní, tzn. budu účtovat 18* 0,07 = 1,26 Kč

Za červen tedy bude účtováno skladovné celkem ve výši 2,73 Kč.

Objednat odvoz

Nenašli jste odpověď na vaše otázky? Neváhejte mě kontaktovat:

+420 494 900 126 (Po-Čt 10:00-13:00)

info@dejtokarlovi.cz (24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce)