Časté dotazy

Obecně o službě

Co je služba Dej To Karlovi?

Dej to Karlovi je služba, která za vás bez starostí prodá vaše nepotřebné věci. Pro vaše věci si přijedu, zkontroluju je, nafotím, popíšu, nacením a vystavím na prodejní portály - Bazoš, Sbazar, Annonce, Aukro a OdKarla.

Co vše Karel prodává?

Prodávám téměř vše, o čem si myslím, že najde svého majitele. Nejlépe se prodává bazarové elektro. Další hojně zastoupenou kategorií jsou bazar knih, bazar hudby a zábava. To znamená, že kromě knížek prodávám také LP desky, DVD a BluRay filmy, nebo třeba hry na PC a PlayStation. Dětský bazar využijí především maminky. Perfektní na prodej jsou zánovní dětské věci, ze kterých děti velice rychle vyrostou. Dobře se prodávají i kočárky a dětské vybavení. Pěkné a originální kousky lze najít také v kategorii bazarové oblečení a móda. Pro motoristy pak nabízím všechno možné z kategorie auto-moto. Pokud si vybavujete dům, nebo třeba chatu a chalupu, pak mám zajímavou nabídku v kategorii dům a zahrada, ale také v kategorii hobby. Na stylové vybavení chalupy pak nabízím produkty v kategorii sběratelství. Tuto kategorii samozřejmě využijí nejen chalupáři :). V kategorii bazarové bílé zboží se soustředím spíše na malé kousky, jako např. grily, toustovače a další menší přístroje. Velkou bílou techniku bohužel nezvládnu. Pro ty, kteří o sebe dbají a vyznávají aktivní životní styl pak mám nabídku z kategorie drogerie, péče o tělo a sport.

Co Karel neprodává?

Snažím se prodat vše, co mi pošlete. Některé položky ale prodávat nemůžu. Patří mezi ně silně poškozené a znečištěné věci, nošená obuv a oblečení, křehké věci, u kterých hrozí poškození přepravou, software a hry s aktivovanými licencemi a věci těžší než 20 kg nebo příliš rozměrné věci.

Objednání odvozu vašich věcí

Jak si pro moje věci Karel přijede?

Pokud jste z Prahy a okolí, přijedu si pro vaše věci sám a to přesně v den a čas, na kterém se domluvíme. Pokud nejste z Prahy a okolí, pošlu za vámi smluvní přepravní společnost, která vaše věci vyzvedne v domluvený den. Na Vaši žádost Vám také mohu zaslat zpětné štítky České pošty s už předtištěnou adresou mého skladu. Ty jednoduše nalepíte na balík s Vašimi věcmi k prodeji a následně odnesete na poštu, která mi je doručí.
Je možné mi věci poslat Českou poštou či jiným přepravcem na vlastní náklady do mého skladu. (Bratří Štefanů 1169/71a, 500 03 Hradec Králové - Slezské Předměstí).
Vaše věci jsem také schopný osobně v mém skladu od vás převzít.
Ve všech případech je potřeba se předem na předání vašich věcí domluvit.

Jak dlouho budu čekat na odvoz?

Odvoz vašich věci je možné si se mnou domluvit nejdříve na následující pracovní den.

Kolik za odvoz zaplatím?

Pokud mi věci pošlete sami, nebo přivezete osobně, nebude platit nic. Pokud budete chtít, abych Vám svoz zařídil já, zaplatíte podle vybrané metody podle platného ceníku. Nikdy ale nebudete platit předem. Poplatek za svoz se vždy strhává až z výtěžku prodeje.

Musím věci nějak balit?

Pokud pro vaše věci pojede naše smluvní přepravní společnost, je potřeba věci zabalit do krabic a to takovým způsobem, aby nedošlo k jejich poškození a krabici přelepit, aby její obsah nebyl volně přístupný. Maximální rozměry balíku by neměly překročit 200 cm (délka) x 80 cm (šířka) x 60 cm (výška) a hmotnost do 40 kg. Zejména dejte pozor na to, aby křehké věci byly pevně zafixované v krabici a odolaly tak i případným nárazům. Jako pomůcku při balení využijte tento návod na správné zabalení zásilky.

Pokud mi věci donesete osobně anebo si pro ně pojedu sám, není potřeba je nijak balit.

Je nějak omezený počet a velikost mých věcí?

Počet balíků ani věcí nijak omezen není. Doporučuju ale poslat spíš méně, ale za to hodnotnějších věcí.
Omezená je pouze velikost věcí, které od vás převezmu. Bohužel od vás nepřevezmu položky větší, než 200 cm a těžší než 30 kg.

Co se děje po odvozu mých věcí?

Poté, co se vaše věci dostanou ke mě do skladu, zadám je do systému a začnu pracovat na tom, aby se co nejdříve prodávaly. Nejdříve vše nafotím, zkontroluji a otestuji, popíšu a nacením. Poté vám vše pošlu ke schválení a po vašem schválení vystavím na těchto prodejních portálech - Od Karla.cz, Bazoš, Sbazar, Annonce, Aukro.

Prodej vašich věcí

Za jak dlouho se moje věci začnou prodávat?

Až zpracuji zhruba třetinu Vašich věcí, pošlu Vám email s navrženými cenami, které buď schválíte či upravíte. Po schválení cen mohu začít Vaše věci prodávat. Až budou všechny Vaše věci zpracovány, přijde Vám další email.

Kde bude Karel moje věci prodávat?

Vaše položky bude prodávat bazar OdKarla a další prodejní portály:

Jak dlouho se budou moje věci prodávat?

Prodejní doba věcí závisí na nastavení jejich cen. Při schválení prodejní ceny stanovujete tzv. „Startovací cenu a minimální cenu“. Za „Startovací cenu“ se zboží začne prodávat. Pokud se neprodá, tak se zboží zlevňuje postupně až na úroveň minimální ceny.

Co se děje po prodeji vašich věcí

Kdy dostanu peníze za moje věci?

Peníze za své věci vám pošlu za 21 dní od data, kdy mi kupující zboží zaplatil. Proč musíte čekat na vyplacení 21 dní? Je to proto, že kupujícím garantuji možnost vrátit zboží do 14 dnů. Přesné termíny vyplacení najdete ve vaší klientské sekci.

Co když se některé věci neprodají?

Pokud se náhodou některá z vašich věcí neprodá, anebo už při zpracování zjistím, že je položka neprodejná, záleží na vás, co si zvolíte za metodu. Věci vám buď můžu vrátit, můžete si pro ně přijít, nechat je u nás ekologicky zlikvidovat anebo darovat na charitu.

Ostatní dotazy

Mohu si nechat neprodané věci vrátit?

Ano, samozřejmě můžete. Počítejte ale prosím s tím, že jelikož mi zpracováním Vašich věcí již vznikl náklad, je vrácení zpoplatněné. Za vrácení položek zaplatíte dle ceníku. V případě, že od Vás obdržím žádost na vrácení zboží, pošlu Vám nejprve vyčíslení ceny vrácení podle platného ceníku a následně, pokud mi potvrdíte, že věci skutečně chcete vrátit, tak na Vás vystavím fakturu. A teprve po jejím uhrazení zboží k vrácení vychystám dle vaši žádosti k osobnímu vyzvednutí, nebo zašlu poštou.

Jak si mohu nechat neprodané věci vrátit?

V sekci Rozhodněte v levé části tabulky je potřeba zakliknout všechny položky, které si přejete vrátit (je možné zakliknout všechny nebo jen vybrané). Následně v horní části tabulky klikněte na tlačítko Vrátit vybrané. . Objeví se Vám vyúčtování za vrácení zboží dle platného ceníku. Zvolte způsob dopravy, jak si přejete zboží doručit. V případě doručování poštou, zkontrolujte adresu. Klikněte na tlačítko Odeslat. Na e-mail Vám pošlu potvrzení, že jsem požadavek přijal. Po odeslání požadavku musím nejprve zjistit, zda už jsem Vám nějaké položky v tomto měsíci neposílal. Přepočítanou částku za vrácení zboží proto pošlu dodatečně na Váš email. Tam také naleznete informace o platbě a účtu, kam platbu za vrácení zboží zaslat. Ve chvíli, kdy platbu obdržím, začnu zboží na vrácení vychystávat. V případě, že si zboží necháte posílat, zašlu Vám při odeslání ze skladu odkaz na sledování zásilky. Pokud si zboží budete vyzvedávat osobně, vyzvu Vás e-mailem, jakmile budu mít zboží připravené k vyzvednutí (dříve nechoďte). Platbu je možné poslat do 7 kalendářních dní. Pokud po uplynutí této doby platbu neobdržím, vrátím zboží opět do prodeje.

Objednat odvoz

Nenašli jste odpověď na vaše otázky? Neváhejte mě kontaktovat:

+420 494 900 126 (všední dny od 12:00 do 16:00)

info@dejtokarlovi.cz (24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce)